Monday, March 4, 2013

Cerita Hari ini

Jam menunjuk kan pukul 7:31 . Perak dah maghrib | Baru saja lepas azan . Aku masih dekat dapur | Selesai makan burger Otai dengan kak dayah | Now infront lappy . Rindu nak update belog | Yaa rindu sangat # fuh fuh . lappy ni berhabuk

Harini ada taklimat marketing | Sumpah penat dan serius aku tak faham ape pun :') # garu garu kepala | Bukan aku tak nak fokus tapi korang kena lah faham yang aku tengah cuba bagi orang lain faham taklimat tu , kalau aku tak faham tak apa . Cammon lah , kita kena fikir pasal orang lain dulu baru fikir pasal diri sendiri kan kan kan ? :') Wah # nampak sombong pulak .



Tadi dalam Dewan Kuliah tu aku hadap buku nota Lala | Tulis macam macam . Mana tak nya , semua sibuk layan twitter | tweet situ lah retweet sini lah . Macam tak ada benda nak buat , dorang bukan tweet apa pun | Paling tak dorang cuma tweet pasal abang yang bagi taklimat tadi tak ada rambut . Ya dalam bahasa kasarnya botak . Tahu botak ?

Eh eh . Aku pause kejap | Aku nak tunaikan yang wajib dulu :') Lappy letak tepi . Sekarang cari telekung nak solat # Ops lupa ambil wuduk .

 Okay solat sudah :') Dah boleh sambung balik . Haaa


 nota aku titip kan untuk Lala .
 haaa baca baca . Klik pada gambar -__-

Satu benda lagi . Harini kan aku dapat surat , aku pandang surat tu . Aku lipat | Aku buka dan baca lagi benda yang sama aku ulang . Dan aku senyum :') 

# terima kasih untuk semua  . Afaf baik , sangat baik  . Afaf je yang tak nampak . InsyaAllah ada jodoh * Amin :') Kita perbaiki diri kita sama sama . Jadi baik sama sama Jadi soleh jadi solehah | Kita saling tegur menegur | Zaid akan bersabar. Kita jaga hubungan dengan Allah dan insyaAllah...Allah akan jaga hubungan kita yaa .
Haaa , semua nak cerita dalam belog :') 
 "Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah"


Sumber gambar : twitter lala

Terima kasih terima kasih terima kasih . Hidup makin baik | Semua baik :') Aku sedar , banyak benda lain yang harus aku fikir . Jujur rindu ummi rindu abah rindu dua orang adik yang dekat rumah tu . Sangat rindu # Terus kan hidup dengan senyuman yang manis  # Ya anugerah Tuhan . syukur alhamdulillah .

"Kalau tidak kerana semalam kita telah berusaha, bersungguh, bersabar dan berdoa, belum tentu hari ini kita akan berada di sini."

Perkembangan terbaru # sekarang aku tengah sibuk kan diri untuk jadi gadis yang sopan . Seiring dengan pemakaian * Rasa malu pulak bila orang nampak kita pakai dah elok tapi perangai Masyaallah . Tak boleh di jadi kan teladan  :') 
Aku dah mula sedar # :') Percantik kan diri dengan akhlak yang bagus yaa gadis gadis . 

No comments:

Post a Comment