Friday, February 1, 2013

Update :')

Assalamualaikum dan selamat malam :') Susah betul nak ada masa untuk update belog | Banyak kerjaaaaa
Okay esok dah hari sabtu dah | Tinggal berapa hari saja lagi nak balik cuti raya cinaaaa . Sukaaaaaa
Minggu lepas balik tak sempat nak tengok muka ummi lama lama -__- Mana tak nya | Seminggu dia pergi jenguk nenek . Nenek kurang sihat katanya

Harini hari jumaat | Esok ni kena pergi kursus roti canai . Nak tak nak je pergi tapi bak kata lecture peluang cuma datang sekali | Mana tahu nanti dah tua boleh buka kedai roti canai sendiri . Roti Canai Afaf , HAHA pelik nama tu | Okay dah dah . Sambung mimpi malam karang | abang JPP dah balik dari kursus | Bukan aku rindu cuma alah aku saja saja nak mention nama dia dalam belog ni . Kenapa dah tak boleh keeee ?
Duhai gadis gadis , Tak payah nak admire abang JPP tu sangat lah | Kalau korang nak tahu dia cuma seorang lelaki yang mudah perasan bila notti facebook dia ada lebih daripada 160 . Alah lelaki | Berlagak :')
 * For sure dia marah bila baca semua ni | Jatuh lah saham dia . Haaaa :')

Harini ada test :') Teruk sangat . Entah soalan jenis apa | AKU TAK DAPAT BUAT . faham ?
TAK DAPAT BUAT . One hour aku asyik pandang dinding | Saja tengok tengok . Mana tahu kot kot ada cicak -__-

Kejap kejap | Harini dapat surat :')
Bunyinya macam ni # Maafkan lah bila hati tak sempurna mencintaimu | Dalam dadaku harap hanya dirimu yang bertakhta .

Saya sayang awak . HAHA | Meowwwww .

Yang ikhlas : Budak gemuk . 
 












No comments:

Post a Comment