Wednesday, February 13, 2013

Haters

Perasaan berat dan kosong datang balik . 
Adakala semua yang berlaku tak seperti yang kita duga .  
Bercakap lah selagi boleh wahai orang yang tidak aku kenal . Aku malas peduli 
Kalau boleh aku nak saja cakap aku benci kau . Bukan sikit tapi banyak 



sila klik untuk besarkan image 
 

Perempuan sundal .
elok lah kau kata macam tu , cerita kononnya yang baik semua kau yang buruk semua aku | Apa kau dapat ? Saat ini bila kau rasa kau patut berhenti merancang | Maka berhenti lah . 
Dah banyak kali sampai satu tahap aku dah tak dapat tahan semua . Annoying sangat ke aku dekat mata kau ? Kalau kau benci aku . Cukup sekadar aku | Tak perlu kau libat kan orang lain | Aku minta dengan senyuman yang manis walaupun Tuhan saja yang tahu hati aku menangis   
Ya . Terima Kasih | Aku doakan karma tak berbalik kepada kau .

Serius aku rasa bodoh sebab biar kan semua ni dan aku tak tahu macam mana nak bertindak . 
Kalau aku di beri peluang untuk kenal kau , aku tak nak . Aku tak nak nampak kau . Aku akan berjalan selaju mungkin . Jauh dari kau


Bila orang ramai tanya | Afaf kau okay . # Ya . aku okay 
Penat sebenarnya nak tipu orang sekeliling ni . Dan lagi penat bila aku perlu tipu diri sendiri 
Hakikatnya orang tak rasa | Mungkin ada yang rasa aku mengada | Semua nak kecoh dalam belog , 
korang tak faham . Tak faham | Sekarang apa lah sangat yang aku boleh buat . 
# Mengeluh panjang | Senyum palsu | dan move on :') Senang kan ? Ya . senang 

No comments:

Post a Comment