Friday, January 4, 2013

monolog diri .

 Buka mata dah pukul Tujuh Setengah Pagi . Kak dayah kejut kan pukul Enam Setengah tadi bangun kejap pastu terus tido balik . Tabiat yang susah nak ubah kecuali bila dah
kawin . HAHA wey wey .
Kau tahu tak,sebenarnya hati aku menolak ketika fitrah cinta datang sebab aku tahu bahawa dia bukanlah kau | Jadi dengan semampu aku , aku berusaha menjaga seluruh hati dan jantung ini, supaya aku tak jatuh hati dengan orang lain selain kau walaupun aku tahu selama ni dah bertahun tahun aku bercinta dengan orang yang salah .
Untuk apa aku membuang waktu memikirkan seseorang,bila suatu saat dia belum tentu menjadi mahram aku ? Untuk apa aku membiarkan pandangan aku kepada seseorang,bila suatu saat dia belum tentu menjadi suami aku?Untuk apa aku membebaskan diri aku untuk menyentuh seseorang,bila suatu saat nanti dia bukan diri aku yg kelak menjadi Imam aku?
Aku cintakan kau ,aku tak akan mampu memberikan kau hati yang bekas,sedangkan Allah telah menyiapkan untuk aku pasangan terbaik iaitu kau …
Walaupun,aku belum pernah tahu siapa sebab hanya nikah yang akan mengungkap semuanya. Wah cakap macam esok lusa nak kawin :') tapi bila fikir fikir balik , dunia hari ni makin lambat orang kawin kan kan | Korang kalau dah cukup duit tu kawin lah cepat . Korang tak tahu ke dulu remaja paras aku sekarang ni dah ada anak  yang ke Tiga dah . Haaa , korang ape tahu . Aku tahu lah -___- 





Hati aku ini  belajar mencintai kau sejak aku clash hari tu . Yelah , mana tak nya | aku silap pilih orang lain . Aku sedang belajar supaya tak buat lagi :')  

Bersabarlah wahai hati ya :') dengan kesabaran yang baik dalam penantian kau sebelum jumpa aku . Atau kita dah pernah jumpa sebelum ni cuma kita tak tahu yang kita adalah jodoh :') kan kan kan ? jaga mata kau . Ini tak , gadis dahi licin cakap hai sikit dah tercungap cungap . Alah , aku tak jeles -___- wuuu . Dorang bukan sape sape pun . Aku ni haaa yang akan jadi isteri kau even aku tak tahu kau tu sape . Yang pasti aku akan tunjuk entry ni pada kau bila kita nikah nanti .
Tunduk malu *. Hee wujud lagi ke belog ni masa tu *

Jaga semua yang kau ada kerana aku akan sedaya upaya menjaga diri aku :') 

Okay settle | aku rasa bisnes math susah wooo . Sebab tu aku rasa nak kawin , Kalau fahrin ahmad masuk meminang , esok jugak aku kawin :') meoww  




No comments:

Post a Comment