Thursday, January 10, 2013

Be strong because you are strong :')

Kau nampak je aku macam ni ,
sebenarnya aku adalah orang yang sering tidak bersyukur.
Kau nampak je aku macam ni ,
sebenarnya aku lah orang yang cepat berputus asa.
Kau nampak je aku macam ni ,
sebenarnya aku adalah orang yang paling lalai dalam amal ibadat .
Kau nampak je aku macam ni ,
sebenarnya aku lah orang yang paling mudah menilai orang lain.
Kau nampak je aku macam ni ,
sebenarnya aku orang yang paling lemah iman .
Kau nampak je aku macam ni
sebenarnya aku orang yang paling lancang berkata-kata.
Namun itulah sebabnya aku begini,
Aku masih berusaha untuk menjadi yang terbaik .
Dan sebenarnya mungkin ada banyak benda yang tak terungkap | lebih baik tersimpan tak diluah ,
kerana mungkin ada hikmah dan sebab .
Allah menjadikan ia sukar untuk diluahkan.

Bersabar lah wahai hati | Allah tahu bila masanya untukmu :') 




 

Ya اَللّهُ, mengapa wanita sering menangis? 

Kerana wanita itu diciptakan sebagai makhluk istimewa  

suka duka kita yang akan menjadi rahsia antara kita dan Dia . I'll see you when Allah let me :')


No comments:

Post a Comment