Friday, October 12, 2012

Hear the heart speaks , ; * Perempuan

sejak beberapa ketika ini aku suka untuk memulakan tulisan blog aku dengan senyuman menawan supaya aku sedar beberapa ketika dalam hidup aku yang aku hargai sangat-sangat dan tidak akan pernah terlepas walau apa pun jadi. sekarang jam kat handphone dah pun menunjukkan pukul 12:45 .
so here ;



Pesanan buat kaum Adam, jangan gurau sebarangan dengan hati perempuan. Mungkin nampak teguh, tapi hakikatnya hati ini mudah terusik. Dan sesungguhnya kekuatan seorang wanita itu berasal dari penderitaannya :')

p/s :  Jika namamu yang tertulis di Lauhul Mahfudz untuk diriku , nescaya rasa cinta itu akan Allah tanamkan dalam diri kita .Tugasku bukan mencari dirimu , tetapi mensolehahkan diriku | 
Wahai seseorang yang telah tertulis di Lauhul Mahfudzku , imamku , dan ayah kepada anak anak ku aku percaya engkau sedang memperbaiki dirimu , memantaskan dirimu untuk jadi imam bagi tulang rusukmu :') 




finally i find that ;  good things come to those who wait -__- 



No comments:

Post a Comment