Thursday, March 31, 2011

i want to pursue spm

today somehow i fell macam nak update blog . cakap pasal exam , memandangkan mid year dah dekat so aku kena selalu bukak buku laaa.usually aku memang really tak suka baca buku dan aku kena berhijrah ke arah yang lebih baik lah kan ? aku akan try baca buku biarpun aku dah mula pening as long as aku mampu .
rasa macam memenatkan tapi nak buat macam mana i have to face all these year ! haa , so sekarang aku dah mula think about calon calon yang aku nak lawan ! definitely among my friend lah . alaa dorang tu are very clever you knowww ! wah , ape aku peduli ? not impossible for me rite ? otak aku dengan otak mereka tuu sama . tak percaya you can check lah kawan ! aku rasa semangat aku dah berkobarr ! haha
pejam celik esok dah masuk bulan 4 . i already began to think what should i do sebab aku tahu im not daft yet dan lepas aku dapat motivasi hari tuu aku pun dah mula pk jugak ape benda yang patut aku sacrificed .






so macam ni sekarang kat bawah ni ada nama calon yang terpilih untuk jadi musuh aku for mid year ni . haa sorry sayang ! i am not really want to love enemies .had to be right ? hihahuaa .

aku terpk untuk senaraikan nama
NUR HIDAYAH FATIHAH
NUR NABILAH YAHYA * aku jeles math kau dapat 100%
IZYAN AZIANIS * aku tahu kau terrer bi
WAN NABILAH HANIS * kau memang suka kalkulator kan ?
ANIS TASNIM
SYAKIR ZUFAIRI
NURUL IRDIENA
NURUL ADILA
AYUNI SYAKILA *exam hari tuu kau kalah kan aku

so enough dulu . i might have start to think about calon calon hebat yang  lain. sebenarnya not really want to say but i should have to prove first kan ? aku dah mula nak cakap bi tapi semuanya like longkang pecah ! ye , i really gedik * dan itu semua orang tahu *

MID YEAR EXAM : 9 MEI 2011






       

No comments:

Post a Comment